Vem sparkade…

…. 916-gängets konstruktörer ?

De här Terblanche-skapelserna är helt jä*a bedrövliga att skruva med! SSie och 999 lika illa.
(All plast/tank på 916 sitter med totalt 3 skruvar. Som det borde vara!)

Helt jä'a bedrövligt!

Helt jä’a bedrövligt!

Ångrar mig lite… Behövde inte ta bort varken luftburk eller stötdämpare för att komma åt ventilerna på Multin. Bra!

 

3 tankar på “Vem sparkade…

  1. JP van Overbeek

    Har ni försökt få bort kåporna på en ST1100 och ST1300 någon gång? Vem man inte hur de sitter ihop (tjuvläsa reparationskatalogen) vem man inte hur man ska dra bort dem från varandra. Gu……d vad skönt med endast 3 skruv, ni har det så bra grabbar!
    K1300GT är lite bättre, Tysk ingenjörskonst?

    Svara

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com-logga

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s